Etiketter

, , , , ,

Idag blev allt bara fel. Jag var hemma med E som var sjuk. Så jag kunde inte sova, dessutom hittade vi inte hans iPad, så det var en extra svår förmiddag..

Klockan tolv ringde de från skolan & T var också sjuk. Eftersom jag var hemma med E ringde jag till sambon & bad honom hämta hem henne under lunchen för att sen kunna åka tillbaka till jobbet..

Då får han punktering & är tvungen och ringa efter en bärgare. Jag ringer in en taxi för att hämta hem T & då vågar hon inte åka ensam. Så kanslisten på skolan följer med henne i taxin, för sjuksystern är ledig på fredagar..

När jag kommer ner för och betala taxin har hon redan gått, hade bråttom tillbaka. Så jag förstår att det inte kommer bli någon sömn idag. Sambon fick ta ledigt på eftermiddagen för att fixa med bilen.

Så jag ringer chefen & vill ta ut en VAB-dag, men det går inte för det finns ingen annan som kan ta mitt pass. Så det är bara och pallra sig iväg ändå.. Härliga fredag!

Och så gav min dator upp idag, går inte att göra någonting med den..image